nagel-update - Reisverslag uit Applecross, Verenigd Koninkrijk van floortje Schuppen - WaarBenJij.nu nagel-update - Reisverslag uit Applecross, Verenigd Koninkrijk van floortje Schuppen - WaarBenJij.nu

nagel-update

Door: floortje

Blijf op de hoogte en volg floortje

20 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Applecross

hoi allemaal,

Snel tik ik een update voordat ik over enkele minuten op de vouwfiets stap om naar de school te fietsen. Gister had de school hun kerstpantomine. De 11 kinderen deden allemaal mee en hadden vele regels tekst uit hun hoofd geleerd. Om half twee liet heel Applecross hun werk voor wat het was om naar 'kitties in boots' te komen kijken. Na het zien van een 'echte' pantomine in het grote theater in Inverness maandag, waren alle kinderen vol energie en speelden ze enthousiast hun rollen. Ik kreeg de grote eer de knopjes van de cd-speler op het juiste moment in te te drukken.
Terwijl ik dit typ kijk ik naar mijn nagels: een roodwitte vlag ("oom Henk is hier geweest), een in de sneeuw weggevaagde molen, de voorhoofd van een koe, een grootendeels weggesnoepte kaas, twee Nederlanders in klederdracht zonder gezicht, een schot zonder gezicht, een rood stipje, een voorhoofd van een koe (onthoornd) een landschap door een koker bekeken en een halve Schotse vlag..

Liefs, floortje