Terug in Applecross - Reisverslag uit Applecross, Verenigd Koninkrijk van floortje Schuppen - WaarBenJij.nu Terug in Applecross - Reisverslag uit Applecross, Verenigd Koninkrijk van floortje Schuppen - WaarBenJij.nu

Terug in Applecross

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg floortje

03 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Applecross

hoi lieve mensen!

Een wee berichtje van mij. Nu vanuit de 'couch-of-power' die te vinden is in Applecross.
Gisteravond is de avond afgesloten in de 'travellers tavern' in Londen. Mijn eerste rondje werd ook het eerste, want mijn twee handen waren met 3 pints geheel gevuld. Die ene pint gaf me de moed om om kwart voor twaalf de bus in te stappen, maar vooral om na me goed genesteld te hebben lekker te kunnen weg dommelen. Nu hoefde ik niet in het midden van de nacht naar buiten en ik heb de hele buschauffeur niet gezien, dus ook niet of deze nors was of wat voor gezichtsbeharing hij had. Meer dan zijn stem die van boven de stoelen op ons toesprak heb ik niet van hem vernomen.
Een snelle overstap in Perth deze ochtend om daarna tussen de wit bepoederde toppen naar Inverness te rijden.
Hier werd ik opgehaald en na enkele winkels te hebben aangedaan, reden we de Highlands in, waar ik bij het hoogtepunt even herkennis maakte met het gure Schotse weer, maar het super mooie uitzicht over de nu goud gekleurde bergen vanaf de Bearlach maakte dat helemaal goed. Mijn lieve huisgenoten stonden me enigszins angstig op te wachten nadat ze mijn vorige blog met Bing hadden vertaald en hadden gelezen. Ik heb deze angst weggenomen door een adequatere vertaling te maken.
Een kleine wandeling door Applecross is vreemd. Het voelt nog steeds alsof ik hier niet echt ben. Maar alles is ook gewoon heel erg Applecross alleen wat geler.
Morgenochtend krijg ik bijlles, zodat ik lekker snel en mooi hout kan gaan splitten! Voor vanavond staat er een visschotel in de oven zodat ik alvast wat eiwitten tot me kan nemen.

Liefs, Floortje

  • 03 November 2013 - 21:46

    Renée Perry:

    Bijl les, wat leuk! dat wordt wel hard werken zo te horen!
    dag lieve Floor, hou je taai en soms ook niet al te, en maak er een heerlijke tijd van.
    En voor pianospelen is er later ook nog tijd , als je geen hout meer kunt splijten. Heel veel liefs van je pianoma.

  • 05 November 2013 - 16:27

    Floortje Van Schuppen:

    ja bijl-les, was nog best moeilijk. ik heb gister wel piano gespeeld en zelfs ook wat geoefend, is veel te leuk om te laten! en ik heb in de middagen meer dan genoeg tijd, bovendien moeten de donkere avonden een beetje opgefleurd worden met muziek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Applecross

Applecross

Mijn leven in Applecross

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

kippen

08 Mei 2014

een snel stukje tussendoor

03 April 2014

Weer terug in Schotland

20 December 2013

nagel-update

07 December 2013

Een schotse Sinterklaas
floortje

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4700

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 22 Juli 2014

Applecross

Landen bezocht: